Renovatie Eben-Haëzer

Renovatie Eben-Haëzer Vorige week maandag was er een vrijwilligersavond voor de renovatie van Eben-Haëzer. Fijn dat er zoveel gemeenteleden aanwezig waren en zich opgaven om hun handen hiervoor uit de mouwen te willen steken. Als u of jij deze avond gemist heeft vindt u / jij op de website of onder aan het bericht in het digitale kerkblad een nieuw opgave formulier. Laten we er samen met zijn allen de schouders onderzetten! Dit formulier kan naar renovatie@pknkwb.nl of in de brievenbus bij de kerk gestopt worden. In Eben-Haëzer liggen ook nog wat formulieren.
Vanaf half december hebben we al ruim € 15.000 aan giften voor de renovatie binnengekregen, waaronder zelfs een gift van € 10.000 en van € 2000. (Via de bank kregen we € 12075.05, via de extracollectes € 1473.75 en via GiVT € 1652.59.) Hartelijk dank hiervoor!