Kootjebroeksemarkt 2024

Zaterdag 15 juni hopen we samen weer een mooie Kootjebroeksemarkt te mogen beleven. De opbrengst van deze markt wordt gedeeld door het College van Kerkrentmeesters en de Zendingscommissie. De Oekraïnecommissie zal ook een aantal kramen vullen, waarvan de opbrengst voor hun werk is. En de opbrengst van de kleding ed. is voor de Ochtendvrouwenkring.
Het wordt een gevarieerde markt met kramen, een groot terras, de kerk is open, luchtkussens en een kraan om Kootwijkerbroek op hoogte te kunnen zien. Voor al deze activiteiten hebben we mensen nodig. Op vrijdag met opbouwen, op zaterdag achter de kraam of begeleiden van een activiteit, op het terras en natuurlijk ook om weer op te ruimen. Wil je meehelpen, dan graag een berichtje naar kootjebroeksemarkt@gmail.com of bel naar een van de volgende nummers: 06-46468037 of 06-13619931. Bellen graag na 18.00 uur. Alle helpende handen zijn welkom en samen zijn we sterk om een mooie Kootjebroekse markt neer te zetten.
Bestuur Kootjebroeksemarktcommissie

Bertha van de Kuilen.png